DESALA Case study

Mis kõnetab ühte sisearhitekti kõige enam? Kuidas müüa kööki? Milline peaks olema köögiga kaasnev lugu? 

Et jõuda asja tuumani,  oli vaja jõuda köögi lõpptarbijani. Meie arvates ei olnud lõpptarbija sihtgrupiks olev sisearhitekt. Ka temal on vaja oma valikutes lähtuda tegeliku lõpptarbija eelistustest ja ootustest.

Case study: milline on ühe köögile keskenduva videosisu teekond? 

Desala Sisustus eesmärgid:

kaasata sisearhitektide sihtgruppi;

tõsta müüki;

teha Desala konkurentidest nähtavamaks.

Mis kõnetab ühte sisearhitekti kõige enam? Kuidas müüa kööki? Milline peaks olema köögiga kaasnev lugu? 

Et jõuda asja tuumani,  oli vaja jõuda köögi lõpptarbijani. Meie arvates ei olnud lõpptarbija sihtgrupiks olev sisearhitekt. Ka temal on vaja oma valikutes lähtuda tegeliku lõpptarbija eelistustest ja ootustest.

 

Sujuvate laagritega, veekindla libisemisvastaste põhjadega turnikeed, vaikselt sulguvad, ülesse avanevad kapid ja tööpinna sisse süvistatud pliidiplaadid avaldavad muljet sisearhitektile, kuid kõige enam saab nendest rõõmu tunda korterielanik. 

 

Video sisu

Kliendi poolt oli hulgaliselt sisendit ning mitu eesmärki. Megapiksli siseselt põrgatasime läbi erinevad sisud, kuidas paremini eesmärkideni jõuda.

■ Esimene sisu:

Mees istub kodus ja kujutab ette, et ehitab enda perele kööki. Kõik läheb valesti ja perele pole piisavalt aega. Rohmakad töömehed ei hooliks jällegi maja interjöörist. Naine teab Desalat ning soovitab seda mehele. Pere läheb puhkusele ja naastes ootab neid uus köök. 

    +  Mitmekesine sisu

    +  Filmilik ülesehitus

    +  Lähtus 100% kliendi sisendist

 

    –  Ei kõnetanud sihtgruppi

    –  Testpublikule kohati segane süžee

■ Teine sisu:

Inimene astub kööki, et süüa teha. Dünaamilised, liikuvad kaadrid näitavad köögi liikuvaid detaile, keerlevat turnikeed. Aknast paistab pehme hommikune päike. Inimene naudib imelises köögis olemist. 

    +  Rohkem sihtgrupile suunatud sisu

 

    –  Jäi üheülbaliseks

    –  Puudus narratiiv

■ Kolmas sisu:

Inimene astub kööki, seljas ülisuur Alpaca villast pusa. Olustik on kodune. Vaatajale jääb mulje, et see on selle inimese köök. Söögi tegemise ajal näitab kaamera sujuvaid ja kauneid detaile ning  kokkamine lõppeb tassitäie teega, mida tööpinnal istudes nauditakse. Kaamera näitab, et tegelikult on ta süüa teinud kogu aja Desala salongis. Ta jääb vahele tegevjuhile ning süüdlaslikult kehitab õlgu. 

Kas tegelane on Desala töötaja, eraklient või, sisearhitekt  jääb vaataja enda otsustada. See pole oluline, sest slogan: “üle mõistuse head köögid!” ütleb, et Desala köögid on nii head, et viivad igaühe mõistuse.

    +  Sihtgrupile suunatud sisu

    +  Puänt

    +  Narratiiviga süžee

■ Tulemus:
×

Süsteemne turunduspakett

"*" indicates required fields

This field is for validation purposes and should be left unchanged.