Müüsime kolmandiku võrra rohkem Piraati | Balsnacki case study
Tegime Balsnackile turunduskampaania, et tuletada tarbijatele meelde lipulaevatoodet Piraat. Kampaania eesmärk oli tõsta nähtavust ja toote müüki märgatavalt suurendada.
Eesmärgid
Suurendada …
- Piraadi müüki;
- brändi spontaanset tuntust;
- Balsnacki sotsiaalmeediakaasatust – tuua juurde meeldimisi, jälgijaid, vaatamisi.
kitsaskohad
Kartulikrõpsuturg on väga küllastunud ja seal on palju uusi välismaiseid tooteid, mis püüavad pilku. Pidime paistma selles müras silma ja panema inimesed toodet uuesti ostma. Teine katsumus oli olla pildis mitu kuud, ilma et tarbijates reklaamiväsimus tekiks.
Kampaania strateegia, taktika ja tegevused
I etapp: mängustatud kampaania (aprill)
Esimeses etapis lõime turunduse eesmärgil mängu, et kaasata tarbijad mitmeks minutiks ja jääda neile meelde.
Tulemused …
- mängulehte külastas 8872 unikaalset kasutajat;
- mängu alustamisi oli 19 512;
- veebilehe bounce rate oli 20% ehk 80% kasutajatest, kes lehele jõudis, alustas mängu;
- 94% mängu alustanutest ka lõpetas selle;
- mäng kestis keskmiselt 61 sek, ent kuna üks mängija mängis keskmiselt 3,4 korda, viibiti lehel üle 3 minuti.
II ja III etapp: brändiloo jutustamine (mai ja juuni)
Järgmises etapis lansseerisime tootebrändi visuaalid ja videod.
- Karakterid: kasutasime kampaanias kolme karakterit – metsamees, motomees ja pereisa –, et tuua esile eri tegelased, kes sihtrühma peegeldaksid..
- Sõnum: kampaania tunnuslause oli “Snäkk põhimõttekindlatele”.
LevitusKanalid
- Makstud meedia: Meta reklaamid
- Orgaaniline sotsiaalmeedia: Facebook, Instagram, TikTok
- Poesisesed reklaamid (PoS)
turundustulemused
- Näitamised: jõudsime 156 101 inimeseni.
- Kaasatus: ligikaudu 50% vaatajatest vaatas 15-sekundilise reklaamvideo lõpuni; mängu mängiti keskmiselt üle 3 minuti.
äritulemused
Müügikasv::müüsime Piraati kolmandiku võrra rohkem kui varasemal kuul. Eelmise aasta sama ajaga võrreldes oli müügikasv veel suurem.
“„Kampaania oli väga edukas. Mängustatud lähenemine ja brändivideod lõid tugeva sideme meie brändi ja klientide vahel. Müügikasv oli muljetavaldav.”
Tiiu Loot
Balsnacki müügijuht