Aldreht Case study
Aldrehti põhitegevusalaks on PUR vahuga soojustamine. Enamus inimesi aga ei tea, mida PUR vaht endast kujutab ning mis on selle eelised näiteks kivivilla ees.
■ Kliendi vajadused
Aldeht on Megapiksli üks aastase paketi kliente. Teiste tööde hulgas teostasime kaks kogemusvideo, maandumislehe, mitmed sotsiaalmeedia postitused ning lükkasime käima e-maili turunduse. Selles case studys keskendun TVC kvaliteediga reklaamvideole.
// Tooteargumente esitav
// Humoorikas
// Sihtgrupi põhine (30-50 mees)
■ Osutatud teenused
Eel-produktsioon
// Loovidee loomine
// Logistika
// Stsenaariumi visandamine (storyboard)
Produktsioon
// Produtseerimine
// Filmimine
// Valgustamine
// Helisalvestus
// Režii
Järel-produktsioon
// Montaaž erinevatesse formaatidesse k.a lühiversioonid & platvormi spetsiifilised nõuded
// Helindamine
■ Lahendus
Koostöös Megapiksli turundusstrateegi Andreas Undiga, töötasime välja sobiva sisu, mis täidaks kliendi eesmärgid ning tõmbaks sotsiaalmeedias tähelepanu. Nagu ka kliendi poolt soovitud, siis lähenesime läbi huumori. Töötasime välja kaks karakterit. Alder – vanem sossu, kes ei taha kivivillaga tegeleda ja kui asi lõpuks sinnamaani jõuab, et peab, teeb ta endale liiga (või vähemalt nii näib). Tatjana (reklaamis nimetu) – ilus naine, kes kõigest olenemata ikkagi hoolib Alderist ja tahab, et tal oleks hästi, aga ta ei jaksa enam Alderiga tegeleda ning see peegeldub tema räsitud välimuses.■ Filmimine
Võtted kestsid ühe päeva ja toimusid Jägala joa lähedal asuvas eramajas. Päev enne võtteid tabas meid ebameeldiv üllatus. Peaaegu kogu video sisu, välja arvatud neli üksikut kaadrit, oleks tulnud filmida väljas, aga lokatsioonil lubas terve päeva 16mm sademeid. Sisu oli vaja paari tunniga ümber kirjutada. Kõik mis võimalik mängisime ümber tubastesse oludesse. Mis tuli väljas filmida, filmisime suurte vihmavarjude ja kokkupandava krossitelgi abiga.
Meeskond koosnes valgustajast, valgustaja assistendist, operaatorist, režissöörist, produtsendist, tegevprodutsendist, helitehnikust, grimmist ja kahest produktsiooni assistendist. Lisaks sellele olid võttel ka kaks näitlejat ja müned statistid koos Aldrehti tegevjuhiga ning majaomanikuga.
■ Tulemus
Isegi mehed, kelle igapäevane töö on õhukindlas skafandris majade soojustamine PUR vahuga, pidid nentima, kui raske töö on tegelikult ühe korraliku video tegemine. Case study kirjutamise ajal on Aldreht veel aastase paketi klient.
Aldrehtile tehtud humoorikat reklaamklippi saab näha siit: