Veriff case study

Mõnikord elus satub su ette projekt, millele otsa vaadates tekib tahtmine küsida: “Kus sa oled kogu mu elu olnud?”
Ja ta vastab: “Kapitali kaasamas. Täpsemalt 92,8$ miljonit kuue aastaga.” Ma räägin Kaarel Kotka ja Janer Gorohhovi asutatud IT ettevõttest Veriff ja nende poolt meile esitatud hankest.

Veriff hange: kahe järje tootmine nende ligi 5 aastat tagasi filmitud Creepy Tom videole.

Veriff Creepy Tom

Projekti eesmärk: 

▸  teavitada sihtgruppi identiteedipettusest finantstehnoloogia sektoris;

teavitada sihtgruppi identiteedipõhise  juurdepääsu halduse vajalikkusest.

Kliendi mure oli see, et inimesed üldiselt, sealhulgas ka nende sihtgrupp, ei ole teadlikud, miks on identiteedituvastuse tarkvara vajalik ning millised on selle praktilised rakendused. Meie lahendused: et hoida ära Tomi suguste tegelaste maailma valitsemine ning röövida nende kaugtööga saadud eelis.

Klient soovis kasutada sama tegelast originaalvideost. Sain aru, et tegelast uutesse situatsioonidesse paigutada, on vaja teda oluliselt laiendada. Laiendamisel võtsin aluseks Tomi pedantlikud liigutused originaalklipist ning tuletasin sellest tema täiendavad isikuomadused: nartsissism ja suurejoonelised pettekujutelmad. 

Olulist rolli nende karakteri isikuomaduste realiseerimise juures mängis näitleja Lauri Mäesepa ja minu vahel tekkinud kahekõne, mille vältel liikusime samm-sammult lähemale sellele, mida Tom endast päriselt kujutab. 

Sain aru, et Tomi konflikt peitub motivatsioonis rikastuda läbi identiteedipettuse ning soovis näida elegantne, uskudes, et kõik läheb just tema plaanide järgi. 

Et jõuda videoteni: (LINK) & (LINK) korraldasime meeskonnasiseselt mitmeid mahukaid koosolekuid. Võtsime eesmärgiks liikuda samm-sammult, rääkides iga päeva õhtul üle, mis on järgmiseks etapiks vajalik. Nähes kuidas smokingus Tom, juuksed seitlis kahele poole laiali, kõrgub öise Viru ringi kohale, võib kogu meeskond öelda, et projekt on edukalt lõpuni viidud.

Üks väljakutseid tootmises oli Tomi köögi leidmine. Vajasime kööki, mida Eestis leidub ainult 7 tükki. Tomile sai sobida  ainult minimalistlik köök. Kaalusime mitmeid võimalusi, sealhulgas restorane ja mööblisalonge, aga lõpuks valisime uusarendusena valminud ridaelamu köögi Lagedil.

Valguse tiimi jaoks esitasid väljakutse Veriffi kontori köögis filmitud kohvikustseen ning Tomi punane tuba.

Valgusmeister Erik Raadi sõnul: “Punane värv on äärmiselt infovaene ning  moonutav. Näiteks sinine läheb sisuliselt mustaks. Tegemist on monokromaatilise efektiga. Et välja valgustada detaile ning loomulikku nahatooni, on tasakaaluks vaja lisada valgemaid, sinakaid ning muudes vastand-toonides valguseid.” Nii kohviku kui punase ruumi puhul oli vaja üks ruum täielikult muuta teiseks ja selle teostas tegevprodutsent Martin Raudsepa. 

 

– Loovjuht ja video režissöör: Romet Põhako

×

Süsteemne turunduspakett

"*" indicates required fields

This field is for validation purposes and should be left unchanged.